2010 26.03

Dramatický přednes

Předškoláci – omalovánky, pracovní listy | Magazín pro učitelky i rodiče, předškolní a mimoškolní vzdělávání. Aktivity, náměty pro dospěláky a děti v mateřské školce, škole.

Úkolem dětí je přednést nějaké sousloví například “Jelen skáče”. Důležitý je ale její dramatický přednes, jako tragédii, komedii, reportáž z fotbalového utkání, pohádku pro malé děti, atd. Při přednesu se nepoužívá jiných slov, jen se předříkává dané sousloví. Dítě je může opakovat tolikrát, kolikrát uzná za vhodné. Vhodné pro děti od 6 let. Rozvoj dramatického cítění.
Michael Novotný, učitel MŠ

Přečtěte si také:

  • Jak vyzrát na duchy?Jak vyzrát na duchy? Duchové vypadají strašně a nepřemožitelně. Ale ve skutečnosti, když známe jejich slabosti, je velmi snadné nad nimi zvítězit. Už pouhý pohled na dítě je totiž dokáže vyděsit. A nejen to – […]
  • Captain Clever 1. díl, angličtina pro 1.st. ZŠ Captain Clever 1. díl, angličtina pro 1.st. ZŠ Učíš se anglicky? Captain Clever a jeho kamarádi jsou tu, aby ti pomohli! Naučíš spoustu nových slovíček a procvičíš si gramatiku. Správné řešení úkolů najdeš na konci knihy. Čekají tě i […]
  • Uvítání jaraUvítání jara Jaro ladí ptáčkům noty, chce se nám ven ze samoty. Vrabci první mezi ptáky hrají si zas na rošťáky. Děti plné dobré vůle, jdou se dívat na bledule. Z hor se chladné vody […]
  • Valentýnský věnečekValentýnský věneček Základ tvoří slaměný věneček, který se zakoupí například v květinářství. Ozdoby, tedy srdíčka jsou vyrobeny ze slaného těsta. Těsto se vyválí a vykrajujeme srdíčka do kterých děláme špejlí […]
  • Velikonoční dekorace se zajíčkemVelikonoční dekorace se zajíčkem Dekoraci vyrobily děti z MŠ v Křižánkách - Velikonoční závěsná dekorace se zajíčkem Křištůfkem (Méďa Pusík - duben 2010). Kytičky nám rozkvetly díky kouzlu s kolavatinou a použili jsme […]

Publikoval(a) (1 007) 

Nápady a inspirace

Vítáme nově příchozí:
Inspirujte se a sdílejte!

FB stránky
FB stránky
FB skupina
FB skupina
Přidej se
Přidej se



Jeden komentář k “Dramatický přednes

  1. Marešová

    V článku by mělo být zmíněno, v jakém období vpráci s dětmi učitel metodu používá. K takto složité aktivitě je nutné vystoupat po malých schůdcích. Pokud se chceme soustředit na emocionální zvukové hodnoty při projevu dětí tohoto věku je na místě použití Mumbo Jambo/Dětština/Svojština, kdy si dítě vymyslí svůj vlastní nesrozumitelný jazyk a tím mluví, aby se mohlo soustředit na již zmíněnou emocionální stránku. Nicméně i tento krok je daleko od počátečního kroku, jak děti v DV naučit odvah a jistoty mluvit.
    Viz Brian Way, Rozvoj osobnosti dramatickou hrou

Leave a Reply

diskuzní fórum   Vytvořte si vlastní diskusní fórum, poradnu nebo skupinu.


im
2007-2021 Předškoláci - Pedagogický magazín - rozvoj a výchova dětí, ISSN 1804-3615 (single)
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o. | Info pro uživatele: sběr a využití dat