2010 26.03

Dramatický přednes

Předškoláci – omalovánky, pracovní listy | Magazín pro učitelky i rodiče, předškolní a mimoškolní vzdělávání. Aktivity, náměty pro dospěláky a děti v mateřské školce, škole.

Úkolem dětí je přednést nějaké sousloví například “Jelen skáče”. Důležitý je ale její dramatický přednes, jako tragédii, komedii, reportáž z fotbalového utkání, pohádku pro malé děti, atd. Při přednesu se nepoužívá jiných slov, jen se předříkává dané sousloví. Dítě je může opakovat tolikrát, kolikrát uzná za vhodné. Vhodné pro děti od 6 let. Rozvoj dramatického cítění.
Michael Novotný, učitel MŠ

Přečtěte si také:

  • Ko ko dákKo ko dák ko-ko-dak https://www.predskolaci.cz/wp-content/uploads/2008/09/ko-ko-dak.mp3
  • DědečekDědeček Hůlka, klobouk, silné brýle, neví co je dlouhá chvíle. Na zahrádce okopává, v parku ptáčkům drobky dává. Umí spravit staré hračky, třeba pannu naší Kačky.
  • Tanec vločekTanec vloček Vločky tiše padají, ručičkama mávají. Padáme, padáme, ručičkama máváme Vločky tiše padají, nožičkama třepají. Padáme, padáme, nožičkama třepáme Vločky tiše padají, dokola se motají. […]
  • Pavel Čech: Kniha Velké dobrodružství Pepíka Střechy získala ocenění Magnesia LiteraPavel Čech: Kniha Velké dobrodružství Pepíka Střechy získala ocenění Magnesia Litera Letošním vítězem soutěže Magnesia Litera v oblasti dětské literatury se stal malíř Pavel Čech se svou knížkou Velké dobrodružství Pepíka Střechy. Tímto úspěchem potvrdil pevné místo na […]
  • Naše malá holčičkaNaše malá holčička Naše malá holčička, je pečlivá mamička. Češe panně hlavičku a dává jí mašličku.

Publikoval(a) (948) 

Nápady a inspirace

Vítáme nově příchozí:
Inspirujte se a sdílejte!

FB stránky
FB stránky
FB skupina
FB skupina
Přidej se
Přidej se



Jeden komentář k “Dramatický přednes

  1. Marešová

    V článku by mělo být zmíněno, v jakém období vpráci s dětmi učitel metodu používá. K takto složité aktivitě je nutné vystoupat po malých schůdcích. Pokud se chceme soustředit na emocionální zvukové hodnoty při projevu dětí tohoto věku je na místě použití Mumbo Jambo/Dětština/Svojština, kdy si dítě vymyslí svůj vlastní nesrozumitelný jazyk a tím mluví, aby se mohlo soustředit na již zmíněnou emocionální stránku. Nicméně i tento krok je daleko od počátečního kroku, jak děti v DV naučit odvah a jistoty mluvit.
    Viz Brian Way, Rozvoj osobnosti dramatickou hrou

Leave a Reply

diskuzní fórum   Vytvořte si vlastní diskusní fórum, poradnu nebo skupinu.


im
2007-2021 Předškoláci - Pedagogický magazín - rozvoj a výchova dětí, ISSN 1804-3615 (single)
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o. | Info pro uživatele: sběr a využití dat