2008 10.08

Slepá ulice

Předškoláci – omalovánky, pracovní listy | Magazín pro učitelky i rodiče, předškolní a mimoškolní vzdělávání. Aktivity, náměty pro dospěláky a děti v mateřské školce, škole.

Sedí pejsek u vrátek,
jede kolem Fiátek:
“Haló, pejsku, obrať se!
Jedu správně do Hradce?”

“Vidím, pane Fiate,
že to tady neznáte.
Zajel jste si velice-
JE TU SLEPÁ ULICE.”

Přečtěte si také:

  • Hra a její využití v předškolním vzděláváníHra a její využití v předškolním vzdělávání Předškolní věk je považován za věk hry, neboť hra tvoří základní činnost dítěte v tomto období. Prostřednictvím hry dítě poznává svět. Ve světě hry, tj. ve světě symbolů, fantazie, snů a […]
  • Dáda Patrasová – Barevná parádaDáda Patrasová – Barevná paráda 01. Kouzelná školka 02. Já už jdu 03. Svátek 04. Jó, holky mučí kluky 05. Je to šok! 06. Šampión 07. Jména 08. Zlatý slavík 09. Haba haba 10. Žabí písnička 11. Sen o Kájovi 12. […]
  • Poznej zvuky – Malí muzikantiPoznej zvuky – Malí muzikanti Zábavné zvukové leporelo seznámí vaše děti se zvuky šesti hudebních nástrojů a pomůže jim zapamatovat si zvuk, který nástroje vydávají. (Fragment)
  • Cystická fibróza – neviditelná nemocCystická fibróza – neviditelná nemoc Cystická fibróza - neviditelná nemoc, na kterou se umírá Velice zajímavý rozhovor pro novinky.cz, který poskytla ředitelka Klubu nemocných cystickou fibrózou Lenka Eislerová. Cystická […]
  • Znaky podzimuZnaky podzimu Vytiskněte si knížku o znacích podzimu, kterou si mohou děti vybarvit a poznat tak typické věci, které se vyskytují na podzim. Obrázky pocházejí z webu http://www.potestedeti.sk (Danka […]

Publikoval(a) (311) 

Nápady a inspirace

Vítáme nově příchozí:
Inspirujte se a sdílejte!

FB stránky
FB stránky
FB skupina
FB skupina
Přidej se
Přidej se



Leave a Reply

diskuzní fórum   Vytvořte si vlastní diskusní fórum, poradnu nebo skupinu.


im
2007-2021 Předškoláci - Pedagogický magazín - rozvoj a výchova dětí, ISSN 1804-3615 (single)
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o. | Info pro uživatele: sběr a využití dat