2009 07.11

Kocour

Předškoláci – omalovánky, pracovní listy | Magazín pro učitelky i rodiče, předškolní a mimoškolní vzdělávání. Aktivity, náměty pro dospěláky a děti v mateřské školce, škole.

Má to hlavu jako kočka,
má to oči jako kočka,
má to uši jako kočka,
má to nohy jako kočka,
a není to kočka;
co je to?

Přečtěte si také:

  • Časopis Sluníčko 5/2013Časopis Sluníčko 5/2013 V květnu si budeme se čtenáři povídat o rodině. Děti si vyrobí svůj vlastní rodokmen nebo vystřihnou pokojíček. Vydáme se na procházku na Petřín a také si pohrajeme se zvířátky. Nebudou […]
  • Hra: Zaječí pelíškyHra: Zaječí pelíšky Hra určená k rozehřátí. Libovolný počet trojic a jedna dvojice. Dvě děti z trojice utvoří pelíšek pro zajíčka (chytí se za ruce a stojí volně v prostoru), třetí hráč je zajíček, který […]
  • Už víte jak stráví vaše děti jarní prázdniny? Proč ne třeba na lyžařském táboře?   Už víte jak stráví vaše děti jarní prázdniny? Proč ne třeba na lyžařském táboře? S blížícím se koncem roku máme všichni plnou hlavu vánočních příprav a málokoho možná napadne zabývat se jarními prázdninami. Ale právě nyní je nejvyšší čas začít se poohlížet po programu […]
  • Jak skřítkové vyzráli na PepíčkaJak skřítkové vyzráli na Pepíčka Na jedné návsi stály kontejnery na tříděný odpad. Modrý, žlutý a bílý. V modrém bydlel skřítek Papíráček, který se staral o to, aby do něj lidé dávali pouze papír. Ve žlutém bydlel skřítek […]
  • KukačkaKukačka Je to ale tulačka, Magda, naše kukačka. Tráví zimní měsíce pěkně v teplé Africe. Magda nemá ráda zimu, tak od jara do podzimu u nás v lese zkouší triky, než se vrátí do […]

Publikoval(a) (134) 

Nápady a inspirace

Vítáme nově příchozí:
Inspirujte se a sdílejte!

FB stránky
FB stránky
FB skupina
FB skupina
Přidej se
Přidej se



Leave a Reply

diskuzní fórum   Vytvořte si vlastní diskusní fórum, poradnu nebo skupinu.


im
2007-2021 Předškoláci - Pedagogický magazín - rozvoj a výchova dětí, ISSN 1804-3615 (single)
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o. | Info pro uživatele: sběr a využití dat