2008 14.10

AZobchod.cz – šetří čas, peníze a námahu

Předškoláci – omalovánky, pracovní listy | Magazín pro učitelky i rodiče, předškolní a mimoškolní vzdělávání. Aktivity, náměty pro dospěláky a děti v mateřské školce, škole.

Internetový AZobchod.cz sice nemůže konkurovat sexy křivkám soutěžících na missnet.cz, zato je přitažlivý v jiných ohledech. Kvalitou služeb, šíří sortimentu, cenami a rychlostí reakce na přání zákazníka patří mezi to nejlepší, co je mezi internetovými obchody u nás k mání. Dokazuje to i fakt, že pokud si dnes objednáte zboží, tak ho nejspíš dostanete už zítra domů. Schválně to otestujte na www.azobchod.cz 

Samotný obchod je sice mladý (v lidských dimenzích by nosil ještě nejspíš papírové planky), lidé, kteří ho vytvořili, mají však s podobnou službou již letité zkušenosti. Především díky nim může AZobchod nabídnout to, co nabízí. Vedení firmy vsadilo na vyspělé technologie, které zastanou spolehlivě a na vysoké úrovni rutinní práci. Zaměstnanci se pak mohou věnovat zákazníkům. Na telefonu je neustále někdo k dispozici, kdo poradí, podá potřebné informace nebo bude řešit případné reklamace.

Systém prodeje umožňuje především rychlé vyřizování objednávek, dvě třetiny z nich jsou uspokojené už druhé den, což není mezi tuzemskými internetovými obchody zdaleka běžné. V AZobchodu najdete v současné době stovky položek, převažují přitom elektrospotřebiče (pračky, chladničky, kuchyňské vybavení), spotřební elektronika (audio, video a TV technika, telefony, fotoaparáty, počítače GPS), nechybí však ani například kuchyňské potřeby, autopotřeby, nářadí nebo potřeby pro hobby a zahradu a podobně.

Nízké ceny jsou pro AZobchod alfou a omegou. „Jsou u nás pro zákazníky příznivé i proto, že do nich automaticky nezahrnujeme služby, které ve skutečnosti klient nevyužije. Zboží si lze vyzvednout například přímo z dobře dostupného skladu v centru Prahy v dosahu MHD, odběratel si může vybrat způsob dopravy, způsob platby a podle toho také zaplatí výslednou cenu. Tu se však pochopitelně dozví ještě při zadávání objednávky, takže se nemusí bát žádného nepříjemného překvapení. V současné době uvažujeme i o dalších nadstandardních službách,” doplnil Sergej Koščejev.

AZobchod klade velký důraz i na reklamační řízení. „Reklamacím se sice snažíme předcházet nejen kvalitními službami, ale i výběrem dodavatelů, nelze se jim však bohužel vyhnout úplně. Jsme si ale vědomi toho, že pokud k nim už dojde, pak zákazník ocení, že je vyřídíme rychle, bez zbytečných průtahů a pokud možno k jeho spokojenosti. Reklamace bereme jako příležitost, jak předvést naším zákazníkům v praxi rozdíl mezi seriózním a neseriózním obchodem. Proto je vyřízení reklamací otázkou několika dnů a nikoliv měsíců, jak se stává u některých jiných obchodů,” tvrdí ředitel AZobchodu.

Ačkoliv mezi zákazníky AZobchodu převažují drobní odběratelé, stále častěji se na tohoto internetového prodejce obracejí živnostníci a firmy nakupující ve velkém. „Profesionálové jako například kuchyňská studia, penziony či hotely hledají nejlepší podmínky na trhu obvykle velmi pečlivě, proto nás jejich zájem těší,” konstatuje Sergej Koščejev.

Publikoval(a) (330) 
Štítky: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,




Leave a Reply


im
2007-2024 Předškoláci - Pedagogický magazín - rozvoj a výchova dětí, ISSN 1804-3615 (single)
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o. | Info pro uživatele: sběr a využití dat